close
2018年3月7日

新認識的朋友 (算是同事吧!) whatsapp 我,約dinner,毫無準備的應約,不是一班人的飯局,是一對一的飯局,算是約會嗎?哈哈哈!說笑而言!

打完邊爐,轉場去酒吧飲酒,每人三杯啤酒,我當然醉醉地,wing wing把,仲加上眼瞓啦!行路都S型了!男同事見我咁嘅情況,拖住我行,驚我跌親!俾人拖住,我梗係有 feel 啦!有意無意之間,我攬住佢,順便靠著他抖一抖!

佢真係好 gentleman,搭的士送我返屋企,仲送到去屋企門口,咁樣,我好難唔亂諗野囉!
arrow
arrow
    全站熱搜

    吱喳小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()